Розробник популярної програми 1С:Підприємство Бухгалтерія 2.0 оголосив про закінчення підтримки цієї програми наприкінці квітня 2021 р. з рекомендаціями перейти на нове програмне забезпечення.
Ви можете перейти в наш сервіс Бухгалтерія Онлайн. Можна перенести дані з Вашої локальної 1С:Бухгалтерія (редакцій 2.0 або 1.2) в нашу хмарну Бухгалтерію 2.1
Перехід можливо зробити самостійно або за допомогою нашего фахівця, написавши нам e-mail support@cs-edo.com
Ваші співробітники можуть знаходитися далеко один від одного та працювати одночасно з одними й тими самими даними.
У додатках системи передбачено спеціальний режим роботи в умовах низького інтернет-з’єднання, що дозволяє підвищити швидкість роботи за рахунок зменшення трафіку та кількості звернень до сервера.
Нічого не треба встановлювати на комп’ютер.
Зареєструйтеся – та одразу починайте працювати.
Додатки, що доступні в сервісі , працюють через Інтернет у всіх популярних браузерах.
Додатки в сервісі за зовнішнім виглядом і можливостями збігаються зі знайомими Вам програмами. Вам не доведеться витрачати час на навчання – просто продовжуйте роботу зі звичними додатками у вікні браузера.
Якщо Ви ще не працювали в додатках системи, що представлено в сервісі, для швидкого самостійного навчання ми пропонуємо посилання в розділі «Інформація та підтримка» на робочому столі Вашого додатка.
Завантажте дані з Вашої локальної програми у додаток сервісу автоматично та продовжуйте вести облік.
Відповідно до потреб Вашого бізнесу організація, що обслуговує, може розширити функціонал сервісу за допомогою додаткових звітів та опрацювань.
Наприклад:
Це дуже зручно, якщо Ваш бізнес знаходиться в різних точках. У будь-який момент Ви можете відкрити доступ до своїх даних зовнішнім консультантам та аудиторам.
Працювати в сервісі надійно та безпечно. Ваші дані зберігаються в сучасному дата-центрі, а для передачі інформації через Інтернет використовується захищений протокол HTTPS, що передбачає надійне шифрування даних.
Ваша інформація доступна тільки Вам або тим користувачам, яким Ви самі надасте відповідні права.
Ми регулярно здійснюємо повне резервне копіювання всіх даних користувачів, але Ви самі можете в будь-який момент зберегти персональну копію своєї інформаційної бази на свій локальний комп`ютер.
Усю роботу з оновлення та підтримки додатків у сервісі автоматично виконує провайдер.
Автоматичний обмін даними між додатками в сервісі спрощує введення первинних документів, позбавляє необхідності вводити їх двічі в різних додатках.
У сервісі реалізовано автоматичний обмін даними:
Сервіс допоможе Вам скоротити витрати на супровід IT-інфраструктури.
До Ваших послуг лінія клієнтської підтримки в чаті «Допомога Онлайн» та електронній пошті.