Ви можете доповнити функціонал додатків відповідно до особливостей і потреб Вашого бізнесу. Якщо Вам не вистачає можливостей додатка, що розміщено в сервісі, то можна розширити їх шляхом додавання додаткового звіту чи опрацювання. Наприклад, можна додати друкарські форми (рахунок на оплату, що має особливий дизайн), нові звіти, опрацювання даних під час заповнення документів, а також інші рішення, що допускають оформлення як додаткові опрацювання або звіти.
Для додавання звіту або опрацювання Вам потрібно звернутися до провайдера через
«Допомогу онлайн».
Порядок розробки та реєстрації додаткових звітів та опрацювань такий.
- Клієнт подає заявку на бажану доробку функціонала додатка.
- Провайдер аналізує заявку та надає абоненту пропонований варіант і вартість її вирішення.
- Абонент дає провайдеру право додавати для нього додаткові опрацювання.
- Провайдер розробляє необхідні додаткові звіти або опрацювання та тестує їх поза сервісом.
- Після завершення розробки провайдер завантажує розроблені рішення в сервіс.
- Користувачі вибраних абонентів отримують доступ до розробленого рішення.
Примітка. Додаткові звіти та опрацювання після їх розміщення в сервісі та проходження процедури аудиту можна зробити доступними як у відповідному розділі додатка (за посиланням «Додаткові опрацювання» або «Додаткові звіти»), так і з форми відповідного документа (у меню «Друк», «Звіти» та «Заповнити», що відкриваються).