Укр  Рус
 
logo
× Логін або пароль введені неправильно. Спробуйте ще раз.
 Чужий комп`ютерРеєстрація

Як відключити від абонента раніше доданого користувача?

Щоб видалити раніше доданих користувачів зі списку користувачів Вашого абонента і, відповідно, заборонити їм всякий доступ до Ваших додатків, у сервісі передбачено процедуру відключення користувача.

Перш ніж описати, як здійснюється відключення, нагадаємо про основні принципи реєстрації нових користувачів у нашому сервісі.

Реєстрація нових користувачів здійснюється адміністраторами абонентів (рис. 1).




Рис.1. 
Адміністратори абонентів можуть створювати нових користувачів
  • Користувача, зареєстрованого одним абонентом, адміністратор іншого може додати до списку своїх користувачів (рис. 2) за допомогою процедури запрошення.


Рис.2. 
Користувачі можуть працювати з додатками різних абонентів
  • Адміністратор абонента (як того, який створив користувача, так і іншого, який додав його за запрошенням) може відключити користувача, тобто видалити його зі списку користувачів свого абонента. У результаті цей користувач тільки відключається від цього абонента, втрачаючи доступ до його додатків, проте його обліковий запис у сервісі й надалі залишається активним (рис. 3). Тому такий користувач, як і раніше, може працювати з додатками інших абонентів, до яких він мав доступ (наприклад, користувач А1 на рис. 3, якого відключено від абонента А, який створив його, має доступ до додатків абонента Б). Також його може бути додано за запрошенням до списку користувачів будь-якого іншого абонента (у тому числі якщо на поточний момент він не пов’язаний з жодним абонентом, наприклад, як користувач А3 на рис. 3).

Рис.3. 
Абоненти можуть відключати користувачів, але не можуть видалити їх з системи

  • Користувач, одного разу доданий якимось абонентом, отримує повний контроль над своїм обліковим записом (маючи можливість у будь-який момент змінити свій логін, пароль, повне ім’я, а також відновити доступ до сервісу через e-mail, якщо він забуде пароль).
     
  • Відключити користувача, для якого не визначено адресу електронної пошти, неможливо (у разі спроби це зробити буде видано повідомлення про помилку).

Щоб відключити користувача від абонента, зробіть таке:

1. Відкрийте «Менеджер сервісу». Для цього зайдіть на сайт, авторизуйтесь і на сторінці «Мої додатки» перейдіть за посиланням в особистий кабінет.

2. У «Менеджері сервісу» в списку «Користувачі абонента» виділіть ім’я користувача, якого Ви хочете видалити зі списку, і натисніть кнопку «Видалити».




Рис.4. Відключення користувача в «Менеджері сервісу»


3. У вікні-попередженні, що відкриється, підтвердьте видалення користувача зі списку натисканням кнопки «Так».

Після цього користувача буде видалено зі списку «Користувачі», і він втратить можливість працювати з додатками абонента, проте доступ до сервісу в нього й надалі залишиться.

"ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" забезпечено належне виконання вимог Закону України "Про санкції", Указа Президента України від 15.05.2017 р. № 133/2017 та інших нормативно-правових актів, якими застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних та юридичних осіб. Вся інформація, яка розміщена на сайті - здійснена банком правомірно в рамках чинного законодавства. Наголошуємо на тому, що ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" вживає передбачених законодавством обмежувальних заходів до фізичних та юридичних осіб, які перебувають в санкційному списку."
Иконка ожидания Ваше приложение готовится к использованию. Пожалуйста, подождите.
Наверх