Реалізована синхронізація даних з конфігурацією "BAS Роздрібна торгівля", редакція 2.2
|
Асистент управління невеликою фірмоюВ Управлінні невеликою фірмою з`явився асистент управління фірмою – Даша. Даша, як і звичайний співробітник, виконує доручення в УНФ.Наприклад, можна доручити Даші обробку замовлень при отриманні оплати або відвантаженні - вона змінить стан замовлення, напише про це в чаті документа і повідомить про зміни менеджеру. Даша звільнить користувачів від рутинних дій, таких як:
Також Даша проконтролює, чи відповідає стан, встановлений в документі, реальному стану замовлення. Наприклад, якщо документ відвантаження ще не введений, а менеджер встановив стан «Відвантажено», вона попросить звернути увагу на документ.
|
Облік потенційних клієнтів (лідов)У розділі CRM з`явився довгоочікуваний облік лідов. Тепер ви завжди зможете знати, скільки у вас потенційних клієнтів, всі контакти будуть у вас під рукою. Довідник лідов дозволить розділити облік потенційних клієнтів і покупців - в довідник контрагентів потраплятимуть тільки підтверджені клієнти, “необроблені“ ліди не будуть засмічувати базу і брати участь в обміні з іншими додатками. Ви зможете:
Проаналізувати результати і оцінити ефективність роботи з лідамі допоможуть звіти:
|
Конвертація вхідних комунікацій в лідиЗ`явилася можливість зберігати потенційних клієнтів (лідов) з телефонних дзвінків і електронних листів. Така опція дозволить не втрачати потенційних клієнтів і легко зберігати їх контакти для подальшої обробки.
|
Контакт як самостійна одиницяКонтакти тепер можна реєструвати незалежно від контрагентів, з`явився список контактів. Він дозволить зберігати в базі інформацію про тих, з ким ми не ведемо торговельну діяльність, але взаємодіємо по робочих питаннях. Контакт можна створити вручну, з вхідного дзвінка або електронного листа, з картки контрагента або завантажити з зовнішніх джерел (*.xls, *.mxl, *.csv). На відміну від контрагентів, контакти не беруть участі в обмінах і не засмічують базу. При необхідності контакт можна легко прив`язати до контрагента або до кількох одночасно. Більше не доведеться дублювати інформацію про контактну особу, якщо один і той же контакт бере участь в угодах з різними контрагентами. Ми подбали про зручність роботи з контактами – контакту можна привласнити тег, включити в групу, вказати роль контакту і джерело залучення.
|
Реєстр договорівУ нас з`явився реєстр договорів – універсальний інструмент для обліку договорів і контролю термінів дії. Знайти його можна в розділі CRM. Тепер можна:
Завдяки цим поліпшеням працювати з договорами в УНФ стало набагато зручніше.
|
Журнал записуЗ`явилася можливість планувати завантаження фахівців, до яких потрібний попередній запис. Для відображення записів до фахівця доданий новий вид події - «Запис». Всі записи наочно відображаються в робочому місці «Журнал запису», доступному в розділі CRM. У журналі можна швидко дізнатися завантаженість фахівця, знайти вільне «вікно» і відразу записати клієнта на цей час.
|
Групова зміна станівЗ`явилася можливість швидко переводити в новий стан ліди і замовлення. Виконати дію можна зі списку об`єктів - не потрібно відкривати картку ліда/замовлення. Швидка зміна стану доступна для документів:
Перевести замовлення в стан «Завершено» також можна по гарячих клавішах, відповідним варіантам «Завершено успішно» і «Скасовано».
|
Чат + історія: скорочення повідомленьПовідомлення про зміну об`єктів в чаті стали компактніше. Тепер, якщо в повідомленні більше ста символів, повідомлення буде згорнуто. За гіперпосиланням … користувач зможе розгорнути коментар і прочитати повний текст повідомлення.
|
Нові умови розрахунку автоматичних знижокУ цій версії з`явилося декілька нових знижок, які ви зможете запропонувати вашим клієнтам, наприклад, за покупку в день народження, дисконтну карту або накопичений обсяг продажів. Такі знижки допоможуть заслужити лояльність клієнтів і мотивують здійснювати покупки саме у вас. Задати нові знижки в УНФ допоможуть оновлені умови розрахунку автоматичних знижок в довіднику "Знижки".
|
Гнучке налаштування застосування дисконтних картНові умови розрахунку знижок можна використовувати як для автоматичних знижок, так і в зв`язці з дисконтними картами. Навпроти кожної знижки відображається позначка про те, чи потрібна дисконтна карта для її використання. Розширення можливостей дисконтних карт значно підвищує їх привабливість для клієнтів – це не тільки фіксований відсоток, а й тематичні знижки, наприклад, в день народження, за певну групу товарів або обсяг продажів. Важливо відзначити, що всі дисконтні картки, створені раніше, продовжать працювати за старою схемою.
|
БонусиВ УНФ з`явилася підтримка бонусних програм лояльності. Програма дозволяє автоматизувати облік бонусних балів: нараховувати бонусні бали при покупці, в день народження і вручну при проведенні акції – списувати при оплаті бонусами або «згорянні» по закінченню акції. Покупець відразу дізнається про нарахування або списання балів – система автоматично відправить електронного листа або SMS. Звіти «Аналіз нарахованих балів», «Руху бонусних балів» і «Залишки бонусних балів» служать надійними помічниками в контролі і аналізі бонусних програм лояльності.
|
Подарункові сертифікатиУ нас з`явилися подарункові сертифікати. Подарунковий сертифікат – це відмінна можливість для ваших клієнтів швидко підібрати подарунок і не боятися помилитися з вибором. Ви зможете:
А відстежувати роботу з сертифікатами допоможуть нові звіти:
|
Звіти "Застосовані знижки"З`явилися два нових звіта для аналізу знижок, наданих під час продажу товарів, робіт і послуг. Варіант звіту "Застосовані знижки (оцінка)" дозволить оперативно дізнатися хто, за якими документами і які знижки зробив. А також проаналізувати такі показники, як загальна сума наданої знижки, можлива сума продажу без знижки, реальна виручка і валовий прибуток. У варіанті звіту "Застосовані знижки (статистика)" додана діаграма, що наочно відображає популярність знижок. По ній ми можемо дізнатися, які знижки використовуються найчастіше, а які майже не застосовуються в повсякденній торгівлі. У парі дані звіти виступають в ролі комплексного інструменту для оцінки результатів маркетингових кампаній, що включають в себе надання знижок покупцям
|
Звіт "Продажі" і "Зведений звіт" з обмеженими правамиРозширені права доступу для користувачів з обмеженими правами:
|
Контекстні звіти в «Чекі ККМ» і «Звіті про роздрібні продажі»З`явилася можливість швидко дізнатися прибуток за чеком ККМ або звітом про роздрібні продажі – до відповідних документів додано посилання для переходу до списку контекстних звітів. За замовчуванням доступний звіт «Валовий прибуток», при необхідності можна додати інші звіти.
|
Повернення товарів в іншу касову змінуЗ`явилася можливість пробивати зворотний чек незалежно від дати повернення товару. Для відображення повернення в закритій касової зміні, тепер буде потрібно ввести тільки один документ – "Чек ККМ на повернення". Ми також передбачили можливість відобразити повернення за старою схемою ("Прибуткова накладна" – "Видатковий касовий ордер").
|
Планування ресурсівМи поліпшили робоче місце «Планувальник ресурсів» – планувати завантаження ресурсів стало зручніше. Новий планувальник доступний в розділах «Роботи» і «Виробництво». Перероблений механізм планування, для ресурсу тепер можна визначити «Крок планування» – інтервал в який відбувається завантаження ресурсу. Зміни дозволять швидко аналізувати завантаженість ресурсу і шукати вільний інтервал - в планувальнику видно кількість зайнятих інтервалів. За допомогою календаря тепер можна створювати один документ планування відразу на кілька днів – не потрібно вводити документи на кожну дату. Швидко підібрати ресурс в документи тепер також можна за допомогою планувальника, в документи додана команда «Підібрати», що відкриває планувальник.
|
Планування технологічних операційУ документі "Замовлення на виробництво" з`явилася можливість відображати технологічні операції. Поліпшення дозволить користувачам планувати виконання технологічних операцій в момент формування замовлення, а документ "Відрядний наряд" вводити тільки для відображення їх фактичного виконання. У документ "Замовлення на виробництво" додано вкладку "Операції". Список операцій може бути заповнений за специфікацією або введений вручну. Індикатор стану в списку замовлень на виробництво тепер враховує і виконання операцій.
|
Реєстр специфікаційУ розділ виробництво доданий доступ до довідника "Специфікації". Тепер ви зможете оперативно працювати зі специфікаціями, не звертаючись до картки продукції: редагувати склад специфікацій, встановлювати основні специфікації, додавати коментарі і не тільки. У довіднику передбачені зручні відбори по продукції, матеріалам і операціям, що дозволяють легко орієнтуватися в списку специфікацій. Наприклад, вибравши матеріал, ви зможете швидко знайти всі специфікації, в яких він використовується. У картку специфікації додана можливість швидкого заповнення складу виробу за допомогою інструменту підбору.
|
Фільтри для замовлень на виробництвоУ списку документів "Замовлення на виробництво" з`явилися нові фільтри. Вони дозволяють відфільтрувати за замовленням покупця і складу резерву, навіть якщо шуканий реквізит знаходиться в табличній частині документа. Нововведення значно спрощує пошук документів. Наприклад, ви зможете легко знайти всі замовлення на виробництво, створені для одного замовлення покупця, навіть якщо замовлення покупця зазначене не в шапці, а в таблиці продукції.
|
Налаштування способу розподілу матеріалів у виробництвіТепер для способу розподілу матеріалів в виробничих документах можна встановити значення за замовчуванням. Для використання ручного розподілу більше не потрібно встановлювати спосіб розподілу витрат в кожному виробничому документі. Достатньо вказати його один раз в налаштуваннях розділу "Виробництво".
|
Швидке введення замовлення на виробництво по декількох замовленнях покупцівМи спростили процес формування зведених замовлень на виробництво по декількох замовленнях покупців – більше не потрібно по черзі додавати замовлення покупців. Тепер прямо на вкладці "Замовлення покупців" списку замовлень на виробництво можна виділити всі замовлення, за якими ще не заплановано виробництво, і оформити на підставі них зведене замовлення на виробництво.
|
Виробництво. Поетапна збірка виробівЗ`явилася можливість виробляти продукцію в декілька етапів - в різні дні, на різних підрозділах. Стало простіше відображати в програмі тривалі виробничі процеси. Доданий новий зручний інструмент для відображення виробничих операцій - робоче місце «Виконання етапів». Автоматизоване робоче місце дозволяє масово формувати виробничі документи - одним кліком створить документи для декількох виробів або етапів.
|
Нові можливості для оформлення виробничих операційМи продовжуємо розвивати блок "Виробництво". Кілька корисних можливостей для виробничих компаній:
Дані поліпшення дозволять в кілька разів зменшити кількість формованих документів і значно прискорять відображення виробничих операцій в програмі.
|
Підвищення зручності роботи з особистими коштами підприємцяУ новій версії ми реалізували корисну можливість для індивідуальних підприємців – у всіх грошових документах тепер можна працювати як з фінансами організації, так і з особистими коштами підприємця. У документи "Надходження в касу", "Витрата по касі", "Надходження на рахунок", "Витрата з рахунку" доданий новий вид операції "Особисті кошти підприємця".
|
Відображення виплати заробітної плати з рахунку без відомостіЗ`явилася можливість відобразити виплату заробітної плати прямо в витраті з рахунку – тепер можна не створювати зарплатну відомість. Опція буде корисна компаніям, що не використовують зарплатний проект. У документ "Витрата з рахунку" доданий новий вид операції "Зарплата співробітнику".
|
Розшифровка платежу в платіжних дорученняхЗ`явилася можливість вказати розшифровку платежу в документі "Платіжне доручення" – тепер в ньому зберігаються всі подробиці платежу. При створенні підтвердження витрат з рахунку, розшифровка буде заповнена автоматично з платіжного доручення і вам не доведеться згадувати, на що витрачені гроші. Створювати платіжні доручення для оплати товарів, що вже надійшли, або послуг стало простіше – додана команда створення платіжного доручення на підставі прибуткової накладної, введеної раніше. При створенні платіжного доручення, всі необхідні реквізити будуть заповнені автоматично.
|
Валютний облікУдосконалено механізм валютних розрахунків. При заліку авансів в документах відвантаження тепер не утворюється курсова різниця - розрахунки з покупцями і постачальниками формуються за курсом авансу, що заліковується . У документах купівлі валюти з`явилася можливість формувати рухи по курсовій різниці в процесі оформлення документа за допомогою прапорця «Відображати різницю в курсі». Сума курсової різниці тепер завжди формується окремим рухом, не «змішується» з операцією переоцінки валютних залишків. Можна швидко аналізувати доходи і витрати від операції купівлі валюти.
|
Графіки роботи співробітників. Підвищення зручності управлінняУ новій версії ми вдосконалили графіки роботи співробітників - працювати з ними стало зручніше. Тепер можна:
Також змінився зовнішній вигляд графіків роботи ресурсів.
|
Заповнення табеля за графіками роботи співробітниківЗаповнити табель тепер можна не тільки по виробничому календарю, а й за графіком роботи працівника. При заповненні програма врахує всі відхилення особистого графіка від еталонного і відобразить їх в табелі (перенесення днів, запізнення і переробки). Такий варіант заповнення значно прискорить підготовку табелів для подальшого розрахунку заробітної плати.
|
Розрахунок заробітної плати на підставі графіків роботи співробітниківДодані нові види нарахування для розрахунку заробітної плати:
При нарахуванні зарплати співробітнику з використанням даних видів нарахувань розрахунок здійснюється виходячи з норми днів або норми годин графіка роботи співробітника. Використання нових видів розрахунку дозволить роботодавцю враховувати всі відхилення в роботі співробітника від виробничого календаря при нарахуванні заробітної плати.
|
Взаєморозрахунки: розвиток автоматичного рознесення оплат, інтуїтивний помічникУ новій версії відбулися значні зміни в роботі з грошовими коштами, отриманими від клієнтів. Оновлений алгоритм розподілу грошей дозволяє швидко вирішувати різні завдання – залік авансів, облік існуючих оплат і прив`язка їх до замовлень. Тепер можна:
|
Характеристики: ознака обов`язкового заповнення і значення за замовчуваннямУ новій версії реалізований контроль заповнення для характеристик номенклатури. У картку товару додана ознака обов`язкового заповнення. Тепер, при оформленні документа користувач бачитиме, чи використовуються характеристики для товару і чи обов`язково їх вказувати. Наочні підказки щодо заповнення допоможуть уникнути помилок операторів і плутанини в обліку залишків. Ще одне нововведення: стало набагато простіше заповнювати характеристики в документах. Задайте для номенклатури основну характеристику, і вона буде автоматично підставлена в документ. Основну характеристику можна встановити відразу для категорії номенклатури. Ми поліпшили роботу з характеристиками в документах і довідниках:
|
Партії: універсальний підбір і обов`язкове заповненняДля партій номенклатури також можна налаштувати обов`язкове заповнення в документах. У картку товару додана ознака обов`язкового заповнення. При оформленні документа користувач бачитиме, чи ведеться облік в розрізі партій і чи обов`язкове заповнення партії. Наочні підказки щодо заповнення допоможуть уникнути помилок операторів і плутанини в обліку залишків. Додана автоматична підстановка партій за замовчуванням – заповнення партій в документі не потребує зайвих дій. З`явилася можливість автоматично генерувати партії номенклатури в документі "Прибуткова накладна" для комісійної торгівлі, передачі в переробку і на відповідальне зберігання. Нова команда дозволить істотно скоротити час оформлення надходжень товарів від сторонніх контрагентів. Також ми поліпшили роботу з партіями в документах і довідниках:
|
Оновлена структура підпорядкованостіПрацювати зі структурою підпорядкованості документа стало зручніше. В оновленій структурі підпорядкованості з`явилися:
|
Кнопки згортання і розгортання групувань в звітахНевелике, але вкрай корисне нововведення в налаштуванні звітів. Тепер в формі звітів можна вказати, до якого групування розгортати звіт. Система запам`ятає налаштування і при наступному відкритті розгорне звіт автоматично. Для зручності користувача, кнопки згортання/розгортання групувань винесені на форму звіту.
|
Генерація штрихкодівГенерувати штрихкоди номенклатури тепер можна відразу для списку товарів – більше не буде потрібно створювати штрихкод вручну для кожного товару. Заощаджуємо час та позбавляємо від монотонних дій. Команда "Установити — Новий штрихкод" додана в обробку "Друк етикеток і цінників". Встановити штрихкод товару можна в форматі EAN-8 та EAN-13. Для вагових товарів штрихкод створюватися не буде, для даного типу товарів передбачено кодування SKU-кодами.
|
Фільтр за типами у формі вибору номенклатуриЗмінилася поведінка списку номенклатури при виборі позиції в документі – стали доступні фільтри по типу номенклатури. Раніше вибір типів номенклатури в формі вибору блокувався і був недоступний для редагування, що доставляло ряд незручностей користувачам. Наприклад, при виборі послуги в замовленні покупця ми бачили також запаси і роботи, і не могли їх приховати – тепер ця проблема вирішена. Фільтр за типами у формі вибору дозволяє відображати в списку тільки товари потрібного типу, решту приховати. Важливо відзначити, що якщо ви не вкажете один тип, вся номенклатура буде прихована за умовами відбору. Раніше, відбір за типом скасовувався, і відображалася вся номенклатура.
|